İdman üçün addımları saymaq, yoxsa vaxt qoymaq faydalıdır?

10:24 24.05.2024 Müəllif:Vüsal Tağıbəyli
Yazını böyüt
Yazını kiçilt

Addımların sayı və ya müəyyən vaxt ərzində məşq etməyin sağlamlıq üçün daha faydalı olub-olmadığı sualına nəhayət cavab tapıldı.

Hafta.az-ın “Earth”a istinadən yazdığına görə, xüsusilə də insanın atdığı addımların sayını ölçməyə başlayan ağıllı saatlar və ya smartfon proqramları ilə bir çoxu bu meyara görə nə qədər idman etdiyini qiymətləndirir.

Digər tərəfdən, addımların sayının sağlamlığa təsiri haqqında kifayət qədər məlumat olmadığı üçün fiziki fəaliyyət qaydalarına bu kriteriya daxil edilmir.

Bu sual işarəsini həll etməyə çalışan elm adamları ABŞ-da Brigham & Qadın Xəstəxanasının Qadın Sağlamlığı Araşdırması adlı davam edən araşdırmada iştirak edən insanların məlumatlarını araşdırdılar.

“JAMA Internal Medicine” elmi jurnalında yeni dərc edilən araşdırmada 2011-2022-ci illər arasında təxminən 14 min qadın təqib edilib.

Tədqiqatın ilk 4 ilində ən azı 62 yaşında olan qadınlar yuxu və su zamanı fiziki aktivliyini ölçən bir cihaz taxıblar. İştirakçılar həftədə orta hesabla 62 dəqiqə idman edərkən gündə 5183 addım atıblar.

Tədqiqatçılar müəyyən ediblər ki, yüksək məşq səviyyəsi, istər müddət, istərsə də addımların sayı ilə ölçülməsi, vaxtından əvvəl ölüm və ürək-damar xəstəlikləri riskinin aşağı olması ilə əlaqələndirilir.

Tədqiqatın 9 illik təqib dövründə, birinci rübdə ən aktiv olan qadınlarda riskin, sayından asılı olmayaraq, ən hərəkətsiz qadınlara nisbətən 30-40 faiz aşağı olduğu müşahidə edilib. Bundan əlavə, fiziki aktivliyin ilk üç kvartilində olanlar, bədən kütləsi indeksi fərqindən asılı olmayaraq orta hesabla 2,22-2,36 ay daha çox yaşayıblar.

Yeni araşdırma addımların sayının məşq qədər təsirli ola biləcəyini tapsa da, bəzi məhdudiyyətlərə malikdir. Müşahidə yolu ilə edildiyi üçün səbəb-nəticə əlaqəsinin qurulması mümkün olmadığından əlavə, qadınların əksəriyyəti ağ dərili və sosial-iqtisadi cəhətdən yuxarı təbəqə idi.

Yenə də tədqiqatçılar fiziki fəaliyyət təlimatlarına addımların sayı kimi müxtəlif meyarların daxil edilməsinin faydalı olacağını bildirirlər. "Bəzi insanlar, xüsusən də gənclər üçün idmana tennis, futbol, ​​gəzinti və ya qaçış kimi fəaliyyətlərlə daxil ola bilər ki, bunların hamısı addımlarla asanlıqla izlənilə bilər. Digərləri isə izləməyin daha asan olduğu yerlərdə velosiped sürməklə və ya üzgüçülüklə məşq edə bilərlər" məqalənin aparıcı müəllifi Rikuta Hamaya deyir.

Oxunma sayı 167