Azərbaycandan Ermənistana növbəti ağır zərbə - İRƏVANIN XƏYALLARINI PUÇ EDƏN XƏRİTƏ

18:46 02.12.2021 Müəllif:Azad Əliyev
Yazını böyüt
Yazını kiçilt

Azərbaycan Skandinaviya ölkələrini və Avarasiya İqtisadi Birliyinin şimal-qərb hissəsini İran körfəzi və Hind okeanı dövlətləri ilə birləşdirməli olan Şimal-Cənub beynəlxalq nəqliyyat dəhlizinin tranzit ölkələrindən birinə çevrilmək yolunda Ermənistanı qabaqlayır.

Hafta.az xəbər verir ki, noyabrın 30-da Avrasiya İnkişaf Bankı “Şimal-Cənub Beynəlxalq Nəqliyyat Dəhlizi boyunca yük daşımalarının əhəmiyyətli potensialı və Avrasiya enlik dəhlizləri ilə qarşılıqlı əlaqə” adlı yeni tədqiqatını dərc edib.

Bank beynəlxalq nəqliyyat dəhlizinin potensialını açılan yeni imkanlar fonunda qiymətləndirib.

Bunlara AİB ilə Hindistan, İran və Cənubi Asiya və Fars körfəzinin digər ölkələri arasında qarşılıqlı əlaqənin intensivləşdirilməsi, rəqəmsallaşma proseslərinin sürətləndirilməsi və s. daxildir.

“Şimal-Cənub” multimodal İTC Skandinaviya ölkələrini və AİB-nin şimal-qərb hissəsini Qafqaz və Mərkəzi Asiya ölkələri vasitəsilə İran körfəzi və Hind okeanı dövlətləri ilə birləşdirir. Dəhliz dəmir yolu, avtomobil, hava, dəniz və çay nəqliyyatının infrastrukturunu əhatə edir. Bu mərhələdə dəhlizin 3 əsas qolu müəyyən edilmişdir: 1) Qərb, Rusiya və Azərbaycan ərazisindən keçməklə Xəzər dənizinin qərb sahili boyunca; 2) Şərq, Qazaxıstan və Türkmənistan vasitəsilə Xəzər dənizinin şərq sahili boyunca; 3) Xəzər dənizində bərə və konteyner xətlərindən istifadə etməklə Transxəzər.

Bu marşrutları özündə əks etdirən xəritədə Ermənistan Şimal-Cənub dəhlizinin xaricində yer alıb.

Eyni zamanda hesabatda qeyd olunur ki, Şimal-Cənub nəqliyyat dəhlizinin reallaşdırılması və Ermənistanın bu layihəyə qoşulması respublikanı mühüm tranzit qovşağına çevirəcək və xarici bazarlara çıxış imkanlarını genişləndirəcək.

EİB və EFSD-nin baş iqtisadçısı Yevgeni Vinokurov Azərbaycan və Ermənistanın dəhlizə qoşulmaq imkanlarını da müqayisə edib:

"Hələlik Azərbaycanın imkanları daha real görünür. Onlara sadəcə Rəşt-Astara dəmir yolunun tikintisini başa çatdırmaq və “keçid tariflərini” razılaşdırmaq lazımdır. Dəhlizlərin əhəmiyyətindən danışan V.Vinokurov qeyd edib ki, dənizə çıxışı olmayan ölkələrin logistikanın zəif olması səbəbindən ÜDM-in 1,5%-ə qədərini və potensial ticarətinin 30%-ə qədərini itirməsi dünya səviyyəsində qəbul edilir.

Oxunma sayı 2301
Gündəm rubrikasından digər xəbərlər